Хотелът е разположен на 30 м от плажа „Златна рибка“, на 3 км от центъра на града, на 43 км от летището на Бургас и на 166 км от това във Врана.
Мерки за безопасност (Covid-19)
___________________________
Построен е през 2007 г. Територия – 13 000 м2. Състои се от две 4-етажни сгради и шест 3-етажни вили.
Общо 128 стаи:
Standard (разположени в основния 4-етажен корпус; две единични или едно двойно легло, разтегателен фотьойл, максимално настаняване 3 чов., 30 м2);
Studio (едно помещение с двойно легло и оборудван кухненски кът (котлон, микровълнова печка, чинии, чаши и прибори за хранене, малък хладилник), маса за хранене, максимално настаняване 2 възр., 35 м2);
One Bedroom Аpartment (спалня с двойно легло, дневна с разтегателен диван и оборудван кухненски кът (котлон, микровълнова печка, чинии, чаши и прибори за хранене, малък хладилник), маса за хранене, максимално настаняване 4 възр., 47 -70 м2);
Two Bedroom Apartment (2 спални: едната е с двойно легло, а другата - с две единични легла; дневна с разтегателен диван и оборудван кухненски кът (котлон, микровълнова печка, чинии, чаши и прибори за хранене, малък хладилник), маса за хранене, максимално настаняване 6 възр., 81-99 м2);
Two Bedroom Apartment Luxe Park View (2 спални: едната с двойно легло, другата с две единични легла; хол с разтегателен диван, баня с джакузи, макс. 6 души, 90-100 м2);
Two Bedroom Apartment Luxe Sea View (2 спални: едната с двойно легло, другата с две единични легла; хол с разтегателен диван и оборудван кухненски блок с трапезна маса, баня с джакузи, макс. 6 души, 90-100 м2).
Има 2 стаи Standard за инвалиди – разположени са на приземен етаж.
Приемат се кредитни карти: Visa, MasterCard
Настаняване с домашни любимци: не
Адрес: гр. Созопол, местността Герена
смяна на хавлиите: ежедневно
почистване на стаите: ежедневно
телефон
ТВ: кабелна
климатик: централен (в standard); индивидуален (в studio и apartment)
сешоар: има
балкон
под: мокет (в апартаментите - ламинат, теракота)
смяна на спално бельо: един път (на 3 дни)
душ
коли под наем
ресторанти: 1 (основен за 100 човека)
барове: 2 (лоби бар, бар на плажа)
Wi-Fi на лоби, безплатно
Спа-център
магазин
пране платено
Ресторанти a la carte: 1
басейни: 1 (открит, дължина 38 м, дълбочина 1,20-1,50м)
Снек-бар
конферентни зали: 1 (за 100 човека)
при басейна чадъри, шезлонги: безплатно
паркинг безплатно (охраняем)
BB - закуска
AI - всичко включено
градски, пясъчен
на плажа чадъри, шезлонти, матраци: безплатно
детски басейн: има
анимационна програма за деца
детска площадка
За деца от 8 месеца до 3 г.
детски креватчета: по заявка, платено
детски столчета в ресторанта: има
LAGUNA BEACH RESORT & SPA е с уютни стаи и тиха зелена територия. Има апартаменти с кухня, което е удобно за семейства с деца. Препоръчваме за спокойна почивка.
тенис на маса безплатно
дартс безплатно
билярд платено
масаж платено
фитнес зала безплатно
сауна платено
водни видове спорт платено (на плажа)
тенис корт платено
турска баня (хамам) платено
парна баня платено
процедури за лице и тяло платено
ОЩЕ ХОТЕЛИ И ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ПОЧИВКАТА:
Почивка в Созопол 3 нощувки собствен транспорт
цена от: 192 лв
ПОСОЧЕНИТЕ В САЙТА ЦЕНИ ЗА ПОЧИВКА СЪС СОБСТВЕН ТРАНСПОРТ В БЪЛГАРИЯ ВКЛЮЧВАТ:
• хотелско настаняване в избрания хотел и избрания тип стая;
• посочената база на изхранване;
• туристическата/курортната такса.
УСЛОВИЯ ЗА ЗАПИСВАНЕ И АНУЛАЦИЯ ПРИ ПОЧИВКА В БЪЛГАРИЯ СЪС СОБСТВЕН ТРАНСПОРТ:
Условия за записване:
1. Депозит
- Заплащане на депозит от 25% от общата сума по договора до 31 дни преди датата на настаняване с изключение на комплекс DUNI ROYAL RESORT, за който се заплаща 50% депозит при резервация.
- Доплащане - до 15 дни преди датата на настаняване с изключение на хотелите DIT EVRIKA BEACH CLUB HOTEL, HRIZANTEMA, WELA - Слънчев бряг и DUNI ROYAL RESORT, за които доплащането трябва да е до 21 дни.
За всички хотели в к.к. Албена, Приморско Клуб и хотел Бялата Лагуна условията за плащане са:
- Депозит в размер на 50% от общата цена;
- Доплащане до 30 дни преди настаняване.
Анулационни условия:
1. Анулационни срокове и неустойки валидни за резервации в периодите май-юни и септември (извън периода 01.07.2020- 31.08.2020 г. )
1.1. При анулиране на направена резервация до 30 дни преди датата на настаняване се възстановяват 100% от заплатената сума.
1.2. При анулиране на направена резервация от 29 - 8 дни преди дата на настаняване се удържат 40 лв. такса резервация
1.3. При анулация от 7 - 4 дни - неустойката е 50 % от стойността на резервацията, но не по-малко от стойността на 2 нощувки от заплатената резервация
1.4. При анулация 3 дни и по-малко дни - неустойката е 70 % от стойността на резервацията, но не по-малко от стойността на 3 нощувки от заплатената резервация
2. В периода 01.07.2020 - 31.08.2020 важат следните условия за анулация:
2.1. При анулиране на направена резервация до 30 дни преди датата на настаняване се възстановяват 100% от заплатената сума.
2.2. При анулация от 29 - 15 дни преди датата на настаняване се се удържат 40 лв. такса резервация
2.3. При анулация от 14 - 4 дни преди датата на настаняване - неустойка 50 % от заплатената сума, но не по-малко от стойността на 2 нощувки от заплатената резервация
2.4. При анулация 3 дни и по-малко дни - неустойката е 70 % от стойността на резервацията, но не по-малко от стойността на 3 нощувки от заплатената резервация
3. Анулационни условия за Албена:
- При анулиране на направена резервация до 30 дни преди датата на настаняване се възстановява 100% от заплатената сума;
- При анулация от 29 до 15 дни преди датата на настаняване се удържат 40 лв. такса за резервация;
При анулация от 14 до 4 дни преди датата на настаняване неустойката е 50% от заплатената сума, но не по-малко от стойността на 2 нощувки от заплатената резервация;
При анулация 3 дни и по-малко дни неустойката е 70% от стойността на резервацията, но не по-малко от стойността на 3 нощувки от заплатената резервация;
ВАЖНО:
- Гореупоменатите условия за записване и анулации са валидни в случаите, когато не е упоменато изрично друго в офертата на ТУРОПЕРАТОРА (публикувани към описанията на всеки хотел).
СПИСЪК С ХОТЕЛИТЕ, ЗА КОИТО НЕ ВАЖАТ ГОРЕОПИСАНИТЕ АНУЛАЦИОННИ УСЛОВИЯ*:
> Слънчев бряг - BEST WESTERN PLUS PREMIUM INN, CALYPSO SUNNY BEACH, DIT EVRIKA BEACH CLUB HOTEL, HRIZANTEMA, MPM HOTEL ASTORIA, MPM HOTEL OREL, MPM HOTEL AZURRO, MPM HOTEL KALINA GARDEN, ROYAL DREAMS SUNNY BEACH, ROYAL PALACE HELENA PARK, ROYAL PALACE HELENA SANDS, SVETA ELENA SUNNY BEACH, TARSIS APART HOTEL, WELA
> Златни пясъци - COOEE MIMOSA SUNSHINE HOTEL, GOLDEN LINE APARTHOTEL, LILIA, PARADISE GREEN PARK, IZVORA APART HOTEL, MELIA GRAND HERMITAGE
> Кранево - ALGARA BEACH
> Несебър- ELIRI, KAMENETS, MPM HOTEL ARSENA, SOL MARINA PALACE, SOL NESSEBAR PALACE, SOL NESSEBAR RESORT
> Обзор - HVD MIRAMAR CLUB HOTEL, HVD REINA DEL MAR, SOL LUNA BAY RESORT, SUNRISE ALL SUITES FAMILY RESORT
> Поморие - SUNSET RESORT
> Ривиера - IVIAN RAVDA, IMPERIAL HOTEL RIVIERA, LOTOS HOTEL RIVIERA
> Созопол - CHUCHULEV, GREEN LIFE BEACH RESORT
> Св. Константин и Елена - SPLENDID APARTHOTEL
> Св. Влас - DINEVI RESORT FIRST LINE, DINEVI RESORT PREMIUM FIRST LINE, DINEVI RESORT PREMIUM SECOND LINE, DINEVI RESORT PREMIUM THIRD LINE
> ДЮНИ - MARINA ROYAL PALACE, MARINA BEACH, BELVIL, PELIKAN, HOLIDAY VILLAGE - LAGUNA, FLORA, ROMANCE, CORAL
> Албена - всички хотели в к.к. Албена, Приморско Клуб, хотел Бялата Лагуна
*Подробна информация за анулационните условия на хотелите от този списък ще намерите в описанието на всеки хотел в сайта ни!
УСЛОВИЯ ЗА ЗАПИСВАНЕ ПРИ ХОТЕЛИТЕ С РАЗЛИЧНИ АНУЛАЦИОННИ УСЛОВИЯ:
1. Депозит
1.1. заплащане на депозит от 25 % от общата сума до 31 дни преди датата на настаняване с изключение на комплекс DUNI ROYAL RESORT, за който се заплаща 50 % депозит при резервация. Доплащане: до 15 дни преди датата на настаняване с изкл. на хотелите DIT EVRIKA BEACH CLUB HOTEL, HRIZANTEMA, WELA - Слънчев бряг и DUNI ROYAL RESORT, за които доплащането трябва да е до 21 дни.
1.2. при резервация 15 и по-малко дни преди датата на настаняване се заплаща 100 % от стойността на резервацията.
- Въпреки описаните общи условия за анулации, Тез Тур България ЕООД ще разглежда всеки един случай индивидуално и ще съдейства за възстановяване на заплатените суми на клиентите в максимално голям размер. Сумите ще бъдат възстановени на клиентите, само ако бъдат върнати от контрагента.